hey ! itu aku !

My photo
i'm not a beauty queen. i'm just beautiful me.

Saturday, May 7, 2011

~reunion BATCH 12 KUSISS~

5 may 2011
   setelah hmpir 2 tahun ta jumpe, kami, batch 12 sepakat nk amik sijil spm same2. orang kate smbil menyelam minum air. so, alang2 nk amik sijil uh ktowg pn rncang g same2 supaye t'ubat rindu d'hati ni. serius rindu gler kt dowg. ble da jumpe rse ta nk blek je rsenye. even ta sume dpat dtg(yela,msing2 da ade kerjaye masing2) tp sgt best spend time ngan dowg.
ada NUR d'wajah kami

muka-muka bahagia
   first tmpt ktowg g msti la skola t'CHENTA uh,KUALA SELANGOR ISLAMIC SECONDARY SCHOOL. lpas amik sijil lepak2 kt kantin, musolla then egt nk ziarah ustaz saaer tp beliau tiada di rumah. so, kami pn tros m'blah'kn diri ke restoran SRI KAMPUNG.



yana n along

along n akak

dieba, yana n me

pija n am
muke akak exited ta bley bla..haha~
   after that, kami ke 1 plaza. dak pmpuan g tgk wayang and dak laki g men bowling. d'sbbkn ak t'tinggal 'trem' dak pmpuan gara2 interview, t'pkse la aku kelly n AJ g men bowling dgn b'BAJU KURUNG.hahaha. mmg gempak la kn. tp ktowg pduli ape.
we're twins forever!!

windu monyet bukit malawati!!

yana n me
   destinasi seterusnye ialah ke BUKIT MALAWATI! tmpt yg bwak 1001 kngn kt aku. kt c2 kami b'kmpl same2. da lme rsenye ta daki bukit ni..aku hepi sgt!! lpas tgk monyet,kami pn pulang m'bawa haluan masing2. mmg hari yg ak ta kn lupe smpi bile2. aku hepi sgt...syg kowg!!

No comments:

Post a Comment