hey ! itu aku !

My photo
i'm not a beauty queen. i'm just beautiful me.

Wednesday, September 21, 2011

kisah hidup seorang aku di UTHM

assalamualaikum...
pejam celik, pejam celik da 3 minggu aku kt cni..kt mne tuh?? UTHM lar..kt mne ag..xkn ak bley terbang g penang lak...ahaks !! sepanjang ak kt cni ak ta pna lg post pape psal tmpt ni kn..nk tw cite tak? klau nk tw troskan membace :)

  oke,,aku start dr orentasi. erm,,orentasi best la jugak even pnt rushing kesane kesini. mls la nk cite pnjg2 psal orentasi ni sbb da lme b'lalu..hahaha
  now, psal bilik pulak..mule mule ak masok punyelah terkejut. beruk terkejut pn kalah. hanya berkeluasan 14 kaki boleh memuatkan 3 bijik katil dan 3 bijik almari. ya allah,,sumpah kecik bilik ni. ak bkn tak reti bersyukur tp ak nk gak bilik yg selesa untuk aku tidur dan belajar selama setahun ni.
erm,,takpe lah,,ape bley ak wt??reda je lah..
  da 2 mgu sesi pembelajaran bermula. klas yg sgt ssh utk ak follow adlh klas pengurusan kewangan perniagaan. ak yg takde basic business lgsg ni kne blaja bnde alh 2. tp bkn ak sowg je,,major dak klas uh takde basic tp ak ttp tkot!! aku tak tw la bley survive tak sem 1 ni. ak ak ttp ade target sbb ipad2 sedang menanti! hahaha.. sng je nk ugut ak spy blaja rjen2..kikiki

rsenye 2 je lah ak nk bebel....later i story ag ea...
assalam....

No comments:

Post a Comment