hey ! itu aku !

My photo
i'm not a beauty queen. i'm just beautiful me.

Thursday, July 5, 2012

i'm samsung galaxy tab user now!!

assalamualaikum.
lame sgt dah aku tak mencoret di sini.
apa khabar followers sume ( tu pn kalau ade la )
seperti tajuk yg korg dah bace tu kn,aku nk cite sket psal tabby aku ni. hehe
da lame dah aku dapat tp baru skrg nk cite kt blog
al maklumlah, aku ni cume sorg student yg mempunyai assignment, presentation dan final yg sering membingungkan kepala sehinggakan blog sendiri terabai.
okeh, berbalik pada tajuk asal, ko tw aku dapat tab ape? jom tgk gamba ni ha.


nk tw cmne aku dpt tab ni?
haish,,mls aku cite..
yg pntg abg aku bg..haha
nk cite ape lg eh?
tu je kot. aku tak tw nk taip ape lg dah.
org dah lme tak menaip blog mmg gini.
okelah,aku nk wt entry lg satu. 
kbai :)

No comments:

Post a Comment